sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Viime viikolla Afrikassa sattunutta ja tapahtunutta

Olen ehkä selättänyt tautini. Ehkä. Nyt minulla on vain joku semi-helppo silmätulehdus. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että avaan oikean silmäni sormilla aamuisin. Helppo homma verrattuna viime viikon vessajuoksuun.

Olen saanut taas uuden ihailijan. Tällä kertaa erittäin karvaisen kaverin. Hepun mielestä on ihan ok, käyttää huonettani vessana. Tämä aamu menikin sitten etsiessä, mistä kaamea kissanpissan löyhkä tulee ja miten siitä pääsee eroon. Yritin ystävälläni kloorilla. Haju on kuitenkin edelleen olemassa. Ja juuri muistin, että kissathan rakastavat klooria. Voi nakki.

Kävin eilen kalassa. Olin saanut jostakin päähäni, että käteni eivät voi enää palaa, koska olen ollut täällä jo kaksi kuukautta. No kylläpäs voivat. Nyt minulla on kärähtänyt alue peukaloni ja etusormeni välissä. Aika hyvin on Afrikan aurinko tähdännyt.


Auringonpolttamien lisäksi sain myös simpukankuoren (kuvassa siiman toisessa päässä) ja noin neljä kalaa.

Sitten viikon huippu-uutinen. Asumuksessani on nykyisin juokseva vesi! Huraa! Koko kymmenen hengen taloudessa on nyt yksi vesihana, josta tulee ihan oikeaa vettä. Eipä tarvitse enää tyttöjen juosta ees-taas kaivolle. Eikä minun tarvitse enää käyttää niin paljoa lapsityövoimaa.



Siinä se nyt on. Iki-ihana vesihana.

3 kommenttia:

  1. Kissanpissan haju lähtee ruokasoodalla! :) Ja jee että oot parantunut!

    VastaaPoista
  2. Sain haihdutettua kissanpissan tehosiivouksella. Pitääpä hankkia ruokasoodaa vastaisuuden varalle... Saakohan sitä Fimelasta? ;)

    VastaaPoista

Puhunko ihan puuta heinää vai totisinta totta? Kommentoi!