torstai 10. maaliskuuta 2016

Tinder-tukihenkilö

- Vähän Tinder on hirvee!
- Ai oot lukenu mun blogia vai?

- Eiku asensin sen taas ite. Joku puhu mulle siellä.
- Eiks se sit oo hyvä asia? Yleensä kukaan ei sano siellä mitään.

- Noku mä annoin sille mun WhatsApp-numeron ja se näyttää ihan vajaaälyiseltä sen WhatsApp-profiilikuvassa.

- Ei kannata jaella puhelinnumeroaan, jos ei oo nähny livenä.
- Nomutkumutku... Nyt se tietty haluaa nähdä mut! Mut mun pään sisästä kuuluuu vaan EIEIEIEEIEIIEEIEI



- Et siis oo näkemässä sitä?
- No En. Ennenennenennnenen. Mut miten mä sanon sille, että en halua tavata sitä?

- No sano sille, että et haluu nähdä? Älä vastaa enää viesteihin? Miks sä et haluu nähdä sitä?
- Noku sillä ei oo töitä... Sillä on joku pitkä sairaalajakso takana... Ja haloo, se vaikuttaa vähän yksinkertaselta.

- No jos et haluu nähdä sitä koskaan missään muodossa, niin kerro sille, että sun pään sisältä kuuluu niin voimakas EIEIEIEIEIEi, että teidän ei oo turvallista tavata.
- JOO! Miten mä en ite tätä tajunnu?

***

- Mä sanoin sille, että en haluu nähdä sitä koskaan ikinä, enkä mitenkään. Että mun sisältä tulee niin voimakas EI, että meidän ei ole tarkoitus tavata koskaan.
- Mitäs se siihen?
- Se sanoi, että mä vaikutan tosi viisaalta ihmiseltä.

- Nyt äkkiä poistat ja blokkaat sen, ennen ku se ehtii muuttaa mielipidettään!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Puhunko ihan puuta heinää vai totisinta totta? Kommentoi!